Badat!

Tappade upp ett bad var precis vad jag gjorde efter att jag skrivit det förra inlägget. Sååå mysigt, speciellt då det e sånt här väder utomhus. Tände typ tio värmeljus och satte på lugna favoriter. Sen låg jag där i värmen och gottade mig!! Älskar vårat kära badrum <3 <3 Tack pappa för att du jobbar med det du gör!!



Pratade lite med veronica förut, eventuellt behöver dem hjälp med Emilia en liten stund idag. Hon är så välkommen hit till tråkiga lilla mig *ler*. Väntar också på att Pär ska höra av sig. Vi funderar på att gå på bio idag... Även fast jag skulle kunna tänka mig att laga god mat hemma och se på någon film. Vi får se hur det blir, vi är ju iallafall lediga imorgon - MYS!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0