En fullspeckad dag

Efter körlektionen som höll på i en och en halv timme bokade jag tid för teoriprov och uppkörning så att jag har dom datumen spikade, men också ett mål att jobba mot. Känns great!! Mötte sedan upp pappa på hans kontor, vi gick och åt lunch ihop på tegelbruket. Det var mys! På tåget hem ringde syrran och vi småpratade lite. Egentligen skulle jag åkt och tränat direkt då men jag saknade henne så mycket så vi möttes upp och sedan åkte jag med henne, Linus och Emilia till Arninge för storhandling. *puh* det var jobbigt!!

Är nu hemma och har laddat batterierna med lite mellis. Så nu finns inga undansflykter för träningen längre! Som jag har längtat efter att få styrketräna.... Får se om jag säger detsamma efteråt *ler* Skriver mer när jag kommer hem från träningen. Då ska ni också få uppdateringar om resan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0