Funky kidz

Det jag skrev om igår, det var inte så farligt. Och det var inte trummisen!! Undrar ni något mer så fråga mig... *ler*

Är på jobbet nu, har tränat ett kort pass, solat solarium och nu ätit middag i form av PANNKAKOR (med sylt och keso)!!!! Var så jävla sugen på det... =) Börjar jobbet om fem minuter.  Imorse väckte Lolle mig, hon hade tagit fel på dag och var i skolan tidigt idag, då vi har fritt eget arbete... Tösen tog sig hem till mig där jag fixade kaffe. Även Sanna och Nicki följde med... Vi hade en mysig morgon. Lolle och jag hade en mysig heldag *hihi* 

Fick precis ett mejl från Gustav på jobbet, nu söker dem folk till funky kidz.... *weiii* Skulle varqa skitkul att utbilda mig till sån instruktör. Jag svarade såklart på intresseanmälan *ler*.
Näää, dags o arbeta gott folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0