heldag i stan

Godmorgon!! Frida är uppe och hoppar med tuppen även idag, på sitt kära påsklov. Idag ska jag besöka karolinska sjukhuset och hudavdelningen igen, förmodligen ska jag få någon mer kortisonspruta. Dagen ska spenderas i storstaden i väntan på gruppen som börjar vid tre i eftermiddag. Undra vad jag ska fördriva tiden med?? Shopping??

Nee, jag ska försöka att hålla kortet i styr och inte köpa så mycket idag. Får gå och kika runt istället och köpa en kaffe i solskenet. Tror ni jag lyckas?? Jag vågar fasiken inte lova något *shopaholic*.

Sitter och försöker trycka i mig frukost men idag är det en sån där dag då aptiten inte finns och det bara växer i munnen. Hoppas det går över ^^

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0