Illamående - igen!

Godmorgon allihopa!! Idag har jag en  ledig dag från skolan så jag passade på att skjuta upp morgonpromenaden så att jag fick en liten sovmorgon istället. 2/3 av frukosten har gått ner i magen idag, en förbättring!! Men jag förstår fortfarande inte varför jag inte klarar av att äta, varför illamåendet ligger som ett lock i magen och halsen. Undeer hela vistelsen i Grekland kunde jag äta precis som vanligt, jag till och med sa det till mamma och var jätte glad över det. Så kommer man hem och illamåendet kommer krypande. Detta tyder väl bara på en sak? Det är antagligen någonting som är / känns fel här på hemmaplan. Jag vet inte om jag oroar mig, är stressad eller vad det kan vara. För egentligen känns det ju som om att jag mår bra. Wierd...

Ska ialla fall ta mig till gymet om ett tag och träna ett distans konditionspass. sedan tänkte jag ta mig in till Stan på en gång, även om det är väldigt lång tid kvar innan gruppträffen börjar. Tänkte då ta mig en lunch och ta med alla nio häften som jag måste läsa igenom innan utbildningen. Jag får helt enkelt försöka stressa ner genom att få dagen att flyta så bra som möjligt. Ikväll är det jobb, stänger och är hemma först vid tjugo över 10. Blir en lång dag =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0