löparfrälst??

En ny dag... med mycket dåligt väder!! Usch vad trist det är att titta ut på en grå himmel =S

Äter lite frukost och läser en tidning om löpning. Jag  så grymt sugen på att få ge mig ut och börja löpträna, även om det inte är min favorit träningsform (fast jag önskar ju att det ska bli så). Jävla benhinnor som alltid ska f*cka upp sig och jävla blåsor som jag alltid lyckas få på fötterna. Där fick man för att man kostade på sig ett par ordentliga löparskor!!! Anyway... Ska snart tralla över till U-mottagningen (tvärs över gatan), sen hinner jag med en liten promenad innan det är dags för:

Ansiktsbehandling!! Yes, nu är det dags för lite lyx hos Ingegerd igen, lagom tills man åker iväg mot solen(?) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0