Måndag

I skolan idag har Mysen och jag labbat.... Vi var fett duktiga och effektiva, men nämnas ska kanske att vi hoppade över alla svåra delar. Vad är meningen med att labba egentligen? och kolla olika produkters PH-värde?? VÄRDELÖST är vad det är... Och jag vet att Mysen håller med mig =)





Efter skolan tränade jag världens härligaste pass på gymet. Styrketräning för rygg och biceps med chins, rodd och massa andra övningar. Avslutade passet med intervaller. Värmde upp i fem minuter sen mega sprang jag i 40 sekunder, hoppade upp på löpbandets sida för vila i 20 sekunder sen ännu flera 40 sekunders turer. Sammanlagt 20 minuter. Efter det var jag röd/lila som en tomat/violgodis hur länge som helst efteråt *leer*....

Mysen har kommit över med Viktor nu. Vi försöker rädda mina USB ingångar på datorn, men vi har tyvär konstaterat att dem inte fungerar och jag måste därmed köpa en ny dator *morr*. Aja, vi ska trösta oss med lite god mat från någon pizzeria nu istället. Fett värt!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0