Måndagen so far...

Åt lite kycklingsallad hos Michelle ikväll som jag köpte med mig från sandys! Vi har lyssnat på musik och tjattrat. Efter promenaden i morse, som blev 60 minuter lång, kom Michelle och Maria över till mig. Vi hets-dansade i vardagsrummet åt gamla godingar. Även Lolle tittade förbi en stund. Sen blev det dags för gymet. Tränade tygg och biceps 45 minuter, det blev ett riktigt bra pass!!

Efter det mötte jag upp mamma. Jag övningskörde till täby centrum där vi gick runt i några timmar. Och självklart hittar man sin fiiina jacka i den SISTA butiken man går in i *suck*. Fast det gör inget för jag fick sån bra rabatt. Kostade 800 förut men bara 200:- nu!! Värsta fynd priset ;-)

Just nu känns det som att jag håller på o dö... Michelle och jag har as mycket energi och vill göra något. Men alla e fett tråkiga... Det är sjukt det där, vissa dagar klarar man av att inte göra någonting. Eller jag skulle nog kunna säga att jag ofta klarar av att bara ligga hemma. Men då man verkligen inte känner för det, då är det d absolut värsta som finns.. Förstår ni vad jag menar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0