Megahelg!!

Som ni märkte tog jag en liten paus från bloggen under hegen. Dels beror det på det fina vädret - vem vill sitta inne vid datan då? Min helg har varit... underbar på alla sätt!!!

Fredag: Lugn hemmakväll med päronen. Okej, det var kanske inte så roligt för dem att ta hand om griniga lilla Frida som bland annat körde med sin pappa. Jag ville ha kaffe. Han gjorde kaffe. Jag drack inte av den. Ooops!! hehe, men han älskar ju mig ändå ;-)
Natten: Någon slumrar sött i sin säng redan vid kvart över nio. Telefonen börjar ge ifån sig ljud vid tio, Sen återigen vid tolv tiden och tillsist ett ANTAL gånger efter 2-tiden. Sen hör jag en röst utanför mitt fönster, så jag gick upp för att titta ut, men såg ingenting. Så då fick det bli balkongen. Där stod Pär och försökte prata med min röstbrevlåda utanför mitt fönster. Sötnos!! Jag kunde inte annat än vilja krama om honom håååårt!

Lördag: Börjar med Jobb som måste avslutas pga. en liten händelse. Kommer hem, vilar några timmar. Piggnar sedan till och busar lite med Emma & Emil som vi var barnvakter åt, samt hjälper moster att fixa iordning sig. Tar mig sedan förbi centrum och köper läsk och chips för att slutligen hamna nere vid vallentuna sjön i solen. Där var Michelle, Wiman och Emelie. Vi hade en mycket, mycket trevlig stund (hets-stund?? *ler*). Sen tog jag mig hem till Pär där Jimmy, Jimmys bror och Emma var. Kvällen blev lyckad med avslut på MG.

Söndag: En heeeeeeeeeel mysdag i Pärpans säng. Vi såg bland annat 8 mile två gånger (vi lyckades somna och tittade sedan klart på den), en annan grymt bra film som jag inte kommer ihåg vad den heter, men rolig var den!! Jag garvade som tusan =)

Och allt det här med Pär. Jag vet att jag har en förmåga att analysera sönder allting. Om jag nu tycker om att vara med honom - ska jag inte kunna få vara det då? JOOO det ska jag. Jag ska försöka leva och tänka lite mer på nuet. Livet pågår här & nu, inte igår men inte heller om en vecka, månad eller år framöver. För vem vet vad jag gör då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0