Nu bär det av...

Sådär då, då bär det av mot sydligare breddgrader. Inatt åker jag till Kreta för en veckas sola - ta det lungt - må bra semester. Det ska bli... obeskrivligt skönt!! För det första slipper jag vara i närheten av min mobiltelefon som kommer att ligga tryggt här hemma. DVS ni kommer inte att kunna nå mig på en vecka. Sry, men så blir det. ;-)

Det finns bara ett problem. Jag kom precis hem. Resväskan har jag inte ens börjat att packa *ooops* Ni förstår, jag kan ju behöva någonting att ta på mig och det blir lite svårt om man inte hunnit packa ner några kläder. Men det ordnar sig. Jag gör en "pappa" och slänger ner lite smått och gott i väskan, sedan hoppas jag på det bästa!!




En lika rosa resväska som den jag har =)

Kommentarer
Postat av: Mary

Hoppas du får en trevlig resa. Kommer sakna dig!!!!!

2009-04-16 @ 09:22:11
URL: http://itoyou.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hoppas du får det as najs! :D

2009-04-16 @ 13:27:10
URL: http://michellefoundnemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0