Ny vecka

var det dags för en ny vecka att träda i kraft. Gick upp relativt tidigt med tanke på att jag inte börjar skolan förrän 11.40, så jag passade på att ta en 45 minuter lång morgonpromenad. Idag kunde jag promenera med min Ipod som jag lyckades ladda igår i Viktors data - och, vilket underbart väder vi har!! Jodå, i huvudet kvittrar de små lyckofåglarna :-) men fortfarande är jag galet trött. Kommer nog att ta några dagar för att återhämta mig efter denna helg *puh*.

Om två veckor ska vi ha personafest på grönan! ska bli så sjukt galet kul!! Vi i repan ska slå alla i femkampen, eller hur brudar?? (och dem två killarna) =) Jag var faktiskt inte på grönalund en enda gång förra året. Iof. missade jag förmodligen inte så mycket, men ändå - jag är som ett barn på julafton då jag får åka fritt fall, popexpressen och extreme. Jag träffade min arbetskolega Johanna på M&G i lördags och vi stod och hetsade en lång stund om personalfesten. Vi ska åka ALLT tillsammans, lr hur?? ;-)  hihi!!

Tiden har kommit då jag ska traska över till min yrvakna granne. Min lilla mysen. Jag måste verkligen få tacka dig för allt igår. Det var otroooligt länge sen jag hade en sån djup och vettig diskussion om någonting. Jag älskar också hennes blogg, Marias sätt att ifrågasätta livet och världen. Och sen hennes kloka pojkväns svar... Vad ska jag säga mer än - läs själva!! 
~ http://itoyou.blogg.se/2009/april/whats-the-point.html ~



Kommentarer
Postat av: Maria

ååh tack gumman :D <3 Du är underbar

2009-04-27 @ 16:40:34
URL: http://itoyou.blogg.se/
Postat av: Anna

haha jaaaaa vi ska vinna över resten av packet, SÅKLART!! Inget annat är acceptabelt!! :)

2009-04-27 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0