Överraskning

Vaknade alldeles nyss upp ur min behandlingskoma. Och som en positiv överraskning sken några av solens srålar igenom molnen. *happy* Lagar pasta och köttfärssås nu, tänkte äta den och sen ta mig till gymet i väntan på kvällens jobb. Jag e lite konstig jag, kommer nästan alltid typ fyra timmar innan till jobbet, varav två går åt till träning, dusch och mat. Vad gör man sedan i väntan på att få arbeta lixom?? Snacka om att inte ha ett liv och behöva vänta ut tiden.. *ler*

Gjorde något oväntat idag. Får se hur reaktionerna blir. Som det står i min hälsokalender från "Topphälsa": "Gör något snällt utan att berätta det för någon. Mys och le hemlighetsfullt" --- Det är precis vad jag gör nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0