Resan till Kreta

Vet inte riktigt vad jag ska dela av mig med. Självklart har jag tagit bilder, men mina USB ingångar på datorn vill fortfarande inte fungera vilket gör att bilderna ligger kvar i kameran, tyvär! Tänkte att jag drar till med lite kortfakta istället för en lång text.... Läs och ta in <3


Har vädret varit bra? - Ja, kanonbra!! Solen har skinit alla dagar förutom en, och varmt har det varit :-)

Badat i poolen? - Tänk att det har jag faktiskt. En gång.

Badat i havet? - Nej, men badkrukan såg iaf till att doppa tårna.

Firat grekisk afton? - Mhm, det är en självklarhet. Dansade linedance och ägde fett!!

Ätit god mat? - Massor!! älskar grekisk mat med tzatziki <3

Vilat ut mig? - OM jag har... =)

Motionerat? - Jag var ute och sprang TRE GÅNGER. Två distanspass och ett intervall. Sååå stolt över mig själv!! dessutom promenerades det massor!!

Träffat några nya männsikor? det har jag lyckats gjort. Lärde känna två killar från norrköping (Billy & Patrik) och en familj från stockholmsområdet med en tjej, Sandra, på 20 och en kille, Danne, på 23. Vi har haft kul ihop, grymt kul!

Festat? Jag var faktiskt ute två gånger på kareokebaren. Säsongen har ju inte dragit igång riktigt än så det var typ en själv och 40 reseledare som var ute och festade. Najs, jag som älskar reseledare ;-) *haha* Dem har ju arbetsuniform lixom - precis som väktare!! =P

Var resan bra? Oja!!! Kan verkligen inte klaga, jag som älskar att resa <3

Det här har jag längtat hem till: Mina vänner såklart. Och till jobbet och gymet och mina kollegor. Och hela stora familjen

Bästa semesterminnet? Från den här resan måste det nog bli det som hände på den Grekiska aftonen. Vi har dansad linedance och pardans och alla möjliga sorters danser. Så löjlar jag runt med Sandras pappa och råkar avslöja en hemlighet. Jag hade en liten crush på dansken. Reseledaren. Då går han fram till långbordet där 25 reseledare har blivit inbjudna. Han går fram till den störtcharmige dansken och säger att han har fått en specialinbjudan. Jag hade då redan hunnit sjunka långt ner på stolen och gömde ansiktet i händerna. Framför mig står Sandra och Billy och pekar med alla fingrar och tår vart jag sitter. Dansken reser sig upp, går fram till mig med enorma applåder bakom sig och tittar mig i ögonen. Så frågar han om vi ska dansa, kind mot kind. Det var ingen annan på dansgolvet då. Alla tittade, alla typ hundra personer som var där. åh... jag smälte!!! Det var kul, men faktiskt snabbt glömt  ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0