Sjuk?!

Kom hem för ett tag sedan och dog i sängen här hemma. Har fått en förskräcklig huvudvärk och dessutom hängt med huvudet i toalettstolen, inge vidare!! För tillället känner jag mig som en gamal kärring som inte klarar av att öppna ögonen för det gör ont av ljuset utifrån *puh*. Ska strax dra täcket över huvudet men först vill jag bara meddela att min hets-lista om Mr P är klar nu. Jag kom upp i 27 saker - bra jobbat!! Men eftersom jag är en godhjärtad människa kan jag inte vara så elak att jag publicerar den, men sättas upp bakom dörren till mitt rum ska den allt!! ;-)

D
å var det sängen som väntade, sängen där 100 miljontals saker ligger.... och kanske 500 miljoner saker som ligger utspridda på golvet. När Frida, när ska energin komma till att plocka ordning omkring dig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0