skola och utbildning

Godmorgon alla glada!!

Jag är trööööött som en jag vet inte vad.... Har suttit med grupparbetet i några timmar nu och försökt få ner allt på papper. Tiden bara springer iväg när man gör sånt här samtidigt som man blir så tött, så trött.... Hatar historia, det e fasiken inte kul någonstans. Och pedagosiskt ledarskap kan vara kul, men inte idag!! Vi har redovisning imorgon eftermiddag så vi får försöka bli klara på förmiddagen.

Vill helst slumra till lite i soffan men jag ska befinna mig på jobbet om tre timmar och gå en utbildning, så för min egen skull ska jag nog försöka hålla mig vaken. Ska göra lite kaffe nu och äta mellis. Ska dessutom försöka ringa Mysen för jag vill träffa henne <3 <3

Ont i kroppen har jag också, efter det korta träningspasset igår... och ont i halsen såklart, jag ska ju aldrig få bli frisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0