Sömnsvårigheter

Gårdagens låååånga bakfylla lade sig nog inte helt.... innan det blev dags för en ny omgång av alkohol. Okej, min nyktra kväll blev inte riktigt nykter. Men det kändes bra ändå!! haha!! Väl hemma från jobbet igår kom moster och kusiner på besök. Vi njöt av solen och jag var en riktigt knasig kusin till lilla Emil. Jag fick honom att skratta under hela vistelsen hos oss igår. Knepen tänker jag dock behålla för mig själv. (ni vill nog ändå inte se dem löjliga och fula sakerna) Men ett gott skratt var allt värt att få bjuda lite på sig själv.

  Kärlek 

Jaha, så sitter man här en söndagsmorgon klockan åtta. Blev väckt av solen imorse som speglade sig i fönstret på huset mittemot. Nice!! Det gjorde att jag har legat och reflekterat i flera timmar över allt och inget. Eller okej, reflekterat över Pär har jag kanske gjort. Han var på M&G igår, där även min kväll slutade efter en helkväll hemma hos Dick i täby med Wiman och Thiel, vi hade fett mys - och det var också där mina planer på en nykter kväll gavs upp. Taxi beställdes och vi hade typ världens roligaste taxiresa/diskussion. Väl på M&G tog vi oss in och ägde. Jag träffade en massa goa människor. Och sen även Pär. Eller träffade kanske är fel ord att använda. Jag såg honom. Med Ullis. Vad hade jag förväntat mig? Det är sååå över, men det gör fortfarande ont och jag är grymt sårad och besviken. Han får gärna vara med henne. 35 bast eller vad hon är, med barn och allt. I don't care, för jag har hela mitt liv framför mig. För Pär däremot kanske det är dags att skaffa någon på allvar. Man kan ju inte bo runt hos sina kompisar och hemma hos mamma & pappa i hela sitt liv.

Jag råkade göra något patetiskt på fyllan också, såklart! (vad är en utekväll utan missöden?) Jag gick fram till Pär på dansgolvet, nöp honom i sidan så att han vände sig om och sedan tröck jag upp fingret i ansiktet på honom. Stirrade rakt in i hans äckligt fulla (men fina?) ögon. Haha, vad ska jag göra mer än att skratta åt det? Det enda jag hoppas är att Pär vet vilken idiot han har varit och vilken tönt han har varit som inte klarat av att tala sanning. Så, nu var det slutbabblat om honom. Jag ska dricka ett stort glas vatten nu och ge mig ut på en kortare morgonpromenad. Sedan väntar dagens jobb på mig. Ska mysa hela dagen på gymet med Sofie, och sedan Anna <3

Mina vänner är allt jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0