Sovmorgon

Idag passade jag på att ta lite sovmorgon. Det var inget som var planerat, jag vaknade först ganska tidigt och lyckades tillslut somna om!! Kanske börjar jag bli en "normal" ungdom? *ler* Åt filmjölk med jordgubbar till frukost, så jäkla gott. Fick värsta sommarkänslorna *ler*. Jaha... och så är det min konditionsdag idag. Hade tänkt att ge mig ut och springa men det kan jag GLÖMMA med tanke på vädret. Det skulle helt enkelt vara självmord och jag skulle inte njuta en sekund. Så ska jag bege mig till gymet? Ingen lust!!

Kanske får ta en dag utan träning idag, eller så kanske lusten växer fram mot eftermiddagen?! Sååå ruggigt väder!! funderar faktiskt på att tappa upp ett bad och krypa ner. Sen tänkte jag försöka få tag på någon friend och kanske ta en fika och prata skit. Dessutom måste jag träffa Lolle och ge henne sitt paket <3 Hon fyllde år igår, men jag hann aldrig träffa henne. Lilla tösen!! <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0