Syrketräningsinstruktör...

Det är precis vad jag ska få utbilda mig till! ÅH, ni fattar inte. Det är en av mina drömmar som ska gå i uppfyllelse *glad* När jag fick reda på det idag fällde jag några tårar. Min hemska, hemska dag förvandlades till en super duper dag =) Står här på jobbet och har haft en väldigt trevlig jobbkväll. Ingenting har faktiskt känts särskilt jobbigt.

Jag ska bli den bästa styrketräningsinstruktören ever!! HAHA!! näe, kanske inte. Men iaf den absolut trevligaste!! Jag älskar det här stället, mitt jobb, mitt gym, mitt liv <3 <3 <3

Löpband  Nya arbetsplatsen, en trappa upp =)





Träning är Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Mysen

Vad kul gumman! :) Vad glad jag blir för din skull! Vi ses i skolan snart mitt hjärta :)

2009-04-15 @ 10:30:16
URL: http://itoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0