Tisdagsmorgon

Vaknade upp vid halv åtta idag och har varit ute på vääärldens super morgonpromenad. *ler* Lite småkyligt, men faktiskt ett ganska perfekt promenad väder - varken för kallt eller för varmt (beror ju förståss på hur man klär sig). Har dock fått en till blåsa på min häl *morr*.

Bion igår var grymt bra. Det var Linnea, Maria, Maria, Lolle, Michelle och jag, vi såg "I skuggan av värmen". En film utan någon direkt story. Inte så speciellt händelserik, men ändå så otroligt faschinerande - då har man lyckats!! Gjorde dock lite ont i hjärtat att se en sån där kärlek från "hans" sida. U will understand if u see it!!



Utanför bion började vi traska ner mot stureplan. Tjejerna går och röker och jag råkar på något konstigt sätt hamna lite för mig själv. Så passerar jag två killar som står och pratar, jag lyfter blicken och möter en av killarnas ögon. Det här var nog det häftigaste någonsin som jag varit med om. Han verkligen TITTAR på mig, ger mig VÄRLDENS leende och hälsar. Jag är heeelt tagen, men traskar vidare. Sen ser jag hur hans kompis typ bara står och "gapar?", han märkte vilken conection det blev. Hihi - det kanske finns hopp om andra än Pär?? Michelle och jag satte oss på Våning en stund efter att vi åkt hem. Vi lindade in oss i filtar och satt på uteserveringen i mörkret, drickandes på varm choklad och te :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0