Upp och hoppa lilla loppa

Hehe... det är nog faktiskt min favoritfras då jag ska få folk att gå upp *ler*. För alla er som ligger kvar i sängen och sover klockan halv tio denna fantastiska torsdag - det är dags för er att gå upp... =P Jag funderar på att slå en signal till Mitch och Lolle bara för att få upp dem i solskenet.

Det är ju faktiskt så, man kan verkligen inte låta bli att le när solen skiner så som den gör idag. Hela kroppen fylls av energi och glädje. Jag har dessutom sattit på mig värsta turkosa sommarklänningen och det gör ju inte sommarkänslorna svagare direkt. Måste få tillägga att jag även har ett fin, fin, fint rum just nu. Det ligger inte en pryl på hela golvet och jag har rensat och slängt sååå mycket grejer. Även en klädrensning blev det, med typ tre påsar kläder. Jag tycker jämt att jag gör klädrensningar, men ändå har jag lika mycket kläder att rensa ut månaden senare. Konstigt det där, fast det kanske beror på att jag har en proppfull garderob också, så att jag inte ens ser vad jag äger för kläder =S

Mysen och Viktor har världens sötaste hundvalp hos sig nu... så jag måste nog gå över dit för att dricka lite kaffe och kela med Bella <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0