Utbildningar. . .

Det var ju meningen att jag skulle på utbildning igår, men så blev det inte. Den blev helt enkelt inställd. Så jag fick en massa energi över till annat istället. Gick och handlade och släpade, återigen, kassarna hela vägen hem med armar långa som gummisnören. Sen lagade jag mat hemma... och där tog energin slut *ler*

Vaknade pigg och glad imorse. Var på jobbet redan vid sju för att ha en badvärdsutbildning med Gustav. Det gick bra! Efteråt satt vi och pratade om min "framtid". Det är klart att dem ska skicka mig på funky kidz utbildning!!! *weeiiii*. Och han påstod även att jag ligger bra till vad gäller att få gå första omgången av styrketräningsutbildningen. This is life!!! Jag kommer nog bli kvar på det här stället i många kära år. För just nu vet jag ju inte heller vad jag vill göra, mer än att jag älskar gym&sim <3

Idag e det fredag, lovley!! Ska till skolan strax, idag ska vi ha redovisning. Fick förresten tillbaka tre arbeten igår - MVG på alla tre *weiii*. Plus ett historia prov med VG-MVG i betyg och ett litet religionsprov, där det inte gick lika bra ;-)
Ska rulla till skolan nu och dricka lite kaffe =P

Love!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0