Life must go on

Däckade i sängen så fort jag kom innanför dörren här hemma. Oh my god. Snacka om tuff helg. Sömnbrist X 100 och lite bakfylla, lite smärtsamma tankar och tillsist en kropp som inte verkar lyda en. Helgen slutade inte i någon vidare toppform, men det är väl det man har måndagarna till? att böja sitt nya liv!

Så det kanske är det jag ska göra imorgon alltså. Gör om, gör rätt... Det är väl så deet brukar heta? Okej. Jag ska börja min Pär-fria tillvaro. Jag ska träna masssor för att jag älskar det. Jag ska plugga ordentligt inför utbildningen jag ska gå. Jag ska njuta av mitt liv till max. Jag ska omge mig med människor som ger mig kraft, energi och kärlek. Jag ska våga ta steget att påbörja relationer som jag länge stått och väntat på. Jag ska leva här & nu - plocka fram alllllllla papper från mindfulness utbildningen jag gick.

Jag, Frida Bodin, ska återigen bygga upp min tillit till mig själv, som under fyra månader har blivit rubbad, av en fegis dessutom, en person som inte kan tala sanning och inte heller stå för vad han gör. Jag vill försöka hålla ordning i mitt rum också för jag hatar röra, verkligen HATAR. Ändå är det precis det jag låter mig själv omges av. Varför då? För vems skull? 

Jag vet att det finns en massa saker som jag tycker om att göra. Jag ska skriva ner dem och göra en "tycker om lista" över aktiviteter / saker som jag tycker om att göra och som jag vill att mitt liv ska bestå mer av. Jag ska ta en stund på mig med att göra den, för att verkligen tänka efter. Sedan lovar jag att presentera den här, så att även ni kan få lite tips för att få livet att bli lite mer som man vill ha det. Och sen ska jag, i hemlighet, skriva en hets-lista om Pär. Bara för att jag ska kunna gotta mig lite i de negativa saker som jag har upplevt med honom. Det ska göra det lättare för mig vill jag på något vis tro *ler*. Ni vet den här tekniken med att affimerera; upprepar man saker tillräckligt många gånger blir det tillslut sanning. Vi får väl se ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0