Fotografering

Just nu myser jag på jobbet. Vi har precis haft fotografering, så alla tjejer har invaderat omklädningsrummen och speglarna. Jag blev iaf nöjd =) Bilderna ska ju typ visas för 10% av vallentunas befolkning (dem som tränar på G&S) *ler*

Har gjort uppföljning och tester med Åsa idag. Tyvär visar det ingen större skillnad från i höstas, bara på vissa områden. Detta gör mig ännu mer sporrad att ta i lite hårdare inför sommaren. Michelle och jag var dessutom ute och gick en morgonpromenad på 75 minuter runt vallentunasjön och Nyby imorse. Har nu egentligen jätte brottom för jag ska åka iväg på ett meaviktigt möte. Däremot har jag inte packat en enda grej till resan, och jag åker ju inatt... =S Jag vet vad jag ska göra runt tiotiden då jag kommer hem ikväll - gissa vad? ;-)

 Pyss & Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0