på jobbet

Mitt löppass idag gick kanonish!! Jag kände mig väldigt stark och motiverad =)

Har nu landat på jobbet och har tio minuter över innan jag börjar. Jag känner mig glad idag, vet inte riktigt varför. Men det krävs stor förbättring vad gäller kosten just nu. VARFÖR får jag inte i mig någon mat??????? Jag fattar inte... magen bara skriker efter energi och det säger helt totalt stopp. Funderar på att sluta äta så "nyttigt" ett tag bara för att vänja kroppen att få i sig mat som kanske inte är lika tung - jag måste ju äta lixom!!!  Speciellt nu när jag e inne i värsta träningsperioden...

Anyway... Står på jobbet och myser med Johanna. Snart ska vi dessutom ha möte..

love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0