natten

Träningen igår gick kanon, kändes verkligen bra =) Haha.... Men det hände mycket mer än bara lite träning igår. Bland annat  så fick jag höra att någonting hände mellan *piiiip* och *piiiip* i väntan på att jag skulle träna färdigt. Girls, U know what I mean. Efter lite gott Tacoätande bar det av hem till Carro där vi satt ute på altanen i några timmar, drack lite vin och småpratade (ibland med STORA ord dock) *leer*

Kvällen drog oväntat(?) vidare till Våning och M&G. Jag vet inte vad jag ska säga mer. Jag kände mig som den snyggaste människan på hela jorden igår. Snygg, sexig & singel *haha*.
Till jobbet blev jag tvungen att springa för att inte komma för sent till öppningen av gymet. Detta skedde dessutom i högklackat till en början. Dessa åkte dock ganska snabbt av och Frida kom springandes med en sko i vardera hand och nyckeln i högsta hugg. Jag kan inte låta bli att le åt synen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0