Överkropp

Vilket träningspass jag brände på idag då... Härligt! Överkroppen fick sig en omgång med avslutning på trappmaskinen 20 min. Älskar att få träna mina små muskler. Pär och jag hade en liten diskussion imorse om just träning. Han tycker om att springa, jag tycker om styrketräning (även fast jag önskar att löpning var en av mina starka sidor). Om Pär styrketränar kör han bara egen kroppsvikt - vilket jag tycker är den tråkigaste träningsformen av dem alla, för jag vill gärna pumpa musklerna. Och min favorit konditionsträning är spinning, vilket Pär inte tycker om... *hihi* vilket värdsligt problem!! Men smaken e ju som baken..




Har precis börjat läsa Lindas fitness blogg, hon e verkligen världens snyggaste gymtjej!!
metrobloggen.se/fitnesstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0