Valborg

Har varit nere i centrum och inhandlat lite saker inför kvällen. Jag har bestämt mig för att ha en lugn och härlig kväll här hemma. Moster kommer förbi med Emma, vi ska äta gott och sen gå ner och titta lite på brasan. Just nu behöver inte jag så mycket mer i min tillvaro. Jag vill vara med min familj och få känna kärlek av dem.



Eventuellt ska jag pysa över till Maria och Viktor senare på kvällen och mysa med dem, spela lite spel och njuta av livet. Men först har jag hela eftermiddagen kvar. Sitter just nu och äter lite lunch, kyckling och avocado - kreativt va?? Enkelt ska det vara, då går maten i alla fall ner. Går ner till gymet strax också. Ska på Åsas spinningpass klockan tre, men tänkte passa på att styrketräna lite innan och göra några andra ärenden. Här hemma går man ju sig själv på nerverna =P

Kommentarer
Postat av: Ajka

Så skönt att du ska vara hemma med familjen i kväll ;o)). Men du skulle ha förtydligat tydligare vilket jättejobb ni la ner på ditt rum! Det är ju helt förvandlat och jättefint!!! Tack var din moster! Supertack för det!

2009-04-30 @ 14:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0