Äta upp sig själv??

Går det?? jag har inte testat, men just i skrivande stund är jag så sjuuukt galet jävla rastlös... Till lunch gjorde jag en omelett med tillbehör... så mat har jag fått i magen... Måste nog försöka ta mig ut i solen en liten stund, ta en liten promenad. Och kanske gå ner till centrum och sola lite solarium bara för att få tiden att gå... I don't know... Egentligen har jag tusen saker som jag kan göra för att få tiden att gå, men jag är övertygad om att inget av det kommer att få mig bättre till mods. Nu gäller det helt enkelt att boosta sig själv med energi och positivt tänkande.

Steg 1 får bli att byta tröja och sen gå ut med hörlurar i öronen!!

Steg 2 att komma hem igen.

Steg 3 att påbörja en matplanering inför den kommande veckan

Steg 4 att äta mellis

Steg 5 att faktiskt ta mig iväg till spinningpasset...

Efter denna 5-stegs plan hoppas jag att det känns lite lättare... Om så är fallet finns detta att ta hand om: Byta lakan i sängen. Fixa naglar o skit inför morgondagen (skolstart), planera inför veckan som komma skall, tex. med träning, jobb och övningstid inför Funky Kidz.

Sen hoppas jag att jag får en hääärlig kväll hemma i soffan framför TVn, tittandes på ngn bra film med en kopp te.



Så här tung känns dagen just idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0