Biiil åkning

I täby centrum invarderade jag H&M totalt. Jag har köpt fyra par nya tränings/mjukisbyxor, en tjocktröja, en sport-BH, en träningstopp, ett par mjukis shorts och till sist lite underkläder. Me love rabattkuponger... *leer* Lägger väl kanske ut en bild på det nyinköpta imorgon...

När jag väl var i Täby fick jag ett sms från Jocke: "du har inte lust att vara bilsällskap ut till Ingarö??". Why not lixom?? Hade ju inget bättre för mig... Så jag har suttit i en bil i drygt två timmar, fast jag fick faktiskt lite sol nere på bryggan vid vattnet också =P Bussjäklarna krånglade när jag skulle hem från Mörby c, så det tog en evighet... Efter middagen mötte jag upp Mysen och vi traskade tillsammans över till lilla Lolle där vi drack te och pratade en massa skit.. Älskar sånna här kvällar!! *weeiii* Skulle egentligen vilja göra ett riktigt riktigt lolle-skrik.. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman, vi funderar på att ha ett planeringsmöte inför konfaåterträffen på söndag.kan du då? KRAM! /Ulle

2009-08-21 @ 01:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0