Dag 3

Hur fungerade gårdagen? Förmiddagen, lunch och mellis var bra.... men igår hade jag ingen inspiration att komma på ngn middagsmat så jag tog en xtra shake istället för middagen. Senare på kvällen pratade jag med min hälsokunsult som ajabajade mig... Om jag byter ut en måltid mot en shake får jag totalt sett i mig för lite kcal... Så det har jag lärt mig till övriga dagar... samtidigt är det bättre än inget alls.. I övrigt kände jag mig pigg & glad.

Today:

Morgonpromenad: 30 min

Frukost: Havregrynsgröt, på 0,75 dl gryn, några frysta hallon, en skvätt lättmjölk. 1 kokt ägg, kaffe med mjölk.

Lunch: Kycklingspett, coctailtomater, morötter... fick bli lite sporadiskt eftersom jag var på "resande" fot.

Mellis: 1 st chokladshake

Middag: Kycklingfilé med coctailtomater, 1/4 avokado, kokt broccoli och majskolv... En riktigt riktigt smarrig måltid, tyckte både mammsen och jag =)

Kvällsmål: Jag får se =P (Antingen en shake eller lite kesella)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0