Dag 4

Gårdagen: Gick bra med matplaneringen. Eftersom jag var på "resande fot" vid lunchtid fick det bli lite sporadiskt sådär... men jag försökte tänka mig dem tre "knytnävarna". På kvällen tog dock mitt mensbegär över, så då blev det två bitar mörk choklad. Visst, dem hade jag kunnat vara utan.. samtidigt som jag får se det som ett gott tecken att nöja sig med två =P

Idag

Frukost: Yes, det blev havregrynsgröt med hallon & mjölk + ett kokt ägg idag oxå ;)

Mellis: 1 st Xtrashake

Träning: 30 min spinning och 30 min core bosu.

Lunch: Kycklingfilé med kesellasås, coctailtomater och morötter... Avslutade lunchen med 1/4 bulle.. (oops)

Mellis:
1 st Xtrashake

Middag: Åt hemma hos Lolle idag, och när man äter borta får man anpassa sig. Blev ett kycklingspett men liiiiite potatisgratäng. Till det en skiva grovt bröd med smör och ost. Bakläxa för den måltiden!!

Kvällen: Hade lite fredagsmys... åt några djungelvrååål (Yes, jag är en lakrisnarkoman) och smakade en näve popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0