Dag 6 / Utvärdering

Jaha... då var det söndag och det har gått ungefär en vecka sen jag började jobba mot mitt nya viktmål. Dagens mat ska vi inte prata om över huvud taget.. Blev mackor till frukost, vilket jag ska undvika helt. Ingen bra lunch och lite sötsaker på det.. Men man får helt enkelt fokusera på det positiva istället. Vägde mig precis och vi kan se en lite resultat, även om det inte är några ÖVERVÄLDIGANDE siffror.

Vägningstillfälle 1 (ej starttillfället):

Vikt: 69,8
BMI: 26,3
Fett %: 32%
Fettmassa: 22,3 kg
Fettfri massa: 47,5 kg

Resultat:

Vikt: - 0,8 kg
BMI: - 0,3
Fett %: +0,4%
Fett massa: Ingen förändring
Fettfri massa: 0,8 kg

Veckans träning:

Måndag & Tisdag
- Ingen
Onsdag - Joggning 3,11 km & 24,36 min (kul att se en förbättring - då jag började mäta sprang jag på 27,49)
Torsdag - Morgonpromenad 30 min
Fredag - Spinning 44 min + corebosu 30 min
Lördag & Söndag - Ingen

Träningen jag skriver upp är den utöver vardagsmotionen.
Nästa vecka lägger vi i en växel vad gäller träningsnivån!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0