?

Efter jobbet igår blev det till att åka hem och typ dö i soffan. Lagade lite mat åt hela familjen och dog sen i soffan igen. Helt energi- och orklös!! Låg och tittade på den gröna milen som aldrig verkade vilja ta slut. Ännu senare på kvällen kom Jocke förbi här hemma hos mig. Vi satt uppe och pratade om allt möjligt halva natten, mysigt!

Idag är jag lite kluven... har en jobbig dag... =S Skulle kunna äta upp allt som finns här hemma känns det som - Xtra Vaganza släng dig i väggen!! Egentligen beror det nog på att det är lunch dags och att jag inte vet vad jag ska laga för någonting, men jag ska iaf försöka lösa det problemet strax.

Hoppas också på att kanske få träffa Lolle en liten stund, men hon svarar inte,.. Sen blir det spinning innan middagen idag.. *Jippie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0