Förkylning och filmmys

Ingen spinning imorse, inte heller någon Frida som befann sig i skolan då hennes lektion började. Nej, efter att klockan ringde mega-tidigt på morgonen och jag konstaterade att jag hade JÄTTE ont i halsen, tror ni jag tänkte på att ställa om min klocka då? Svar NEJ!!

Måste faktiskt säga att dem här senaste dagarna rullar på i en sån fart att jag själv nästan måste springa ifatt dem. Mycket i skolan, där vi sätter i gång ett stort arbete om Ångest i både psykologi, filosofi och naturkunskap. Kul men mastigt!! Dessutom har jag fullt upp med att lära mig Funky Kidz danserna och att lyssna på dom låtarna om och om igen så att dem sätter sig i huvudet. Hade jobb igår och har jobb imorgon, så tyvär har jag inte tid att skriva några utförliga mat- och- träningsbeskrivningar. Dagen har varit bra, gårdagen bättre... mer säger jag inte i detta skede.. *ler*

Hoppas bara att jag ska pigga på mig nu... trycker i mig vitaminer och halstabletter för att förkylningen snart ska släppa - jag hoppas, hoppas, hoppas!!! Nu blir det en kopp te och att titta på filmen "A beautiful mind" som jag missade i skolan idag och behöver "ta igen". Blir en mysig filmkväll helt enkelt!! Enjoy =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0