Fy faan vad jag e bra!!

Yes.. jag måste få ge mig själv beröm. Inte lite heller, utan massor!!! Jag fick något konstigt ryck efter frukosten idag att jag skulle gå över till Mysen och ta med mig ett av de två arbetena jag har kvar i Historia A kursen som jag tentar av. Typ fyra timmar senare är hela det arbetet färdigt, och då har jag dessutom haft en lunchpaus. E så stolt över mig själv.. Och egentligen var det inte så speciellt jobbigt heller. Nej, istället har jag skjutit på det i typ ett halvår för att jag inte har orkat ta tag i det, och samtidigt mått dåligt och haft dåligt samvete över det. Så imorse läste jag på mysens blogg att hon satt och pluggade och då tog jag mig i kragen och gick över till henne. 

Vilken underbar känsla! 


Fan vad snygg du är gumman! Love you!! / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0