MÅL

Javisst, man behöver mål här i livet. Jag har påbörjat mitt nya, att gå ner ca sex-åtta kilo i vikt (främst fettmassa). Som jag skrev förut fick jag något ryck för några veckor sedan att hoppa på Xtra Vaganza helfart (Xtra Vaganza är ett koncept som finns på gymmet där jag jobbar, läs mer om det på hemsidan: www.xtravaganza.se) och jag mådde som sagt inte så bra. Sen kom mina två veckor semester och nu är det nya tag som gäller. Sist jag vägde mig på specialvågen var den 9 Augusti och det är dessa siffror jag kommer att utgå ifrån när jag utvärderar mina resultat.

Startsiffror:

Längd: 163 cm
Vikt: 70,6 kg
BMI: 26,6
Fett %: 31,6%
Fett massa: 22,3 kg
Fettfri massa: 48,3 kg

Min väg mot målet kommer att ske genom att följa Xtra Vaganzas halvfartsprogram, allt för att jag ska må så bra som möjligt under tiden, inte behöva uppoffra för mkt vad gäller den sociala biten och så att jag har ork och kraft att träna under tiden.

I och med detta kommer min blogg att från och med nu ta en liten annan vändning och inrikta sig lite mer på kost, träning och mina resultat. Men jag ska självklart inte glömma att skriva om min vardag och vad som i övrigt händer i mitt liv =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0