Måndag 31 Aug

Ny vecka har sattit igång och den har faktiskt börjat bra... *skratt* Visst, det är bara några timmar som gått men jag åt en god frukost imorse och gick sedan ut för att ta en morgonpromenad i lungt tempo pga förkylningen/ont i halsen. Det visade sig att det blåste betydligt mer än jag trott och jag kände hur jag blev något kall.. Så promenaden blev inte så lång, men det tror jag var ett bra beslut... =)

Ny duschad och fräsch sitter jag här.. Ska fixa iordning mig lite och sen pysa iväg till skolan... börjar tolv idag så det fick bli en liten sovmorgon!!

Dagens mat:

Frukost: Lättfil med musli, 1 knäckemacka med 1 ägg på.

Lunch: Skolmat... blir en överraskning att se vad det blir för ngt... =S

Mellis: 1 Xtra shake

Middag: Ngt med fläskfilén som blev kvar från helgen eller ngt med köttfärs... Uppdaterar middagen senare!!

Kväll: 1 Xtra shake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0