Morgonpromenix!

God morgon alla... Idag ställde jag klockan på åtta. Till en början när alarmet ringde trodde jag det var ett skämt och drog kudden över huvudet. Sen bestämde jag mig, drack mitt glas vatten som stod brevid sängkanten, klädde på mig och gick sedan ut i solskenet. Idag knatade jag den "lilla rundan" som jag kallar den. Tog 30 minuter. Har nu precis duschat och sitter och mumsar i mig lite frukost och dricker kaffe. Alldeles strax tänkte jag ta mig iväg till Täby C och kolla på lite nya träningskläder. Ni vill inte veta att jag lyckades klippa hål i mina senaste inköpta träningsbyxor igår när jag skulle klippa bort tvättlappen.. *haha*. Okej, ni får skratta åt mig =P




Kommentarer
Postat av: Mary

ring mig när du är hemma! <3 Puss

2009-08-20 @ 10:20:13
URL: http://itoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0