Prova-på

Kvällen igår blev mysig men lugn. Tog ett glas vin med Lolle och åt lite middag nere på 3 kronor innan vi begav oss hem igen. Efter någon timme kände jag enormt för att ta en drink så vi gick till våning med Mandi och Carro. När jag hade fått min efterlängtade P2 var jag nöjd och gick hem för att sova. Batterierna var fullt laddade när jag vaknade imorse. Började tio och jobbade som SI fram till tolv, då jag sedan hjälpte Thomas med prova-på Funky Kidz 4-5 år. Såååå söta!! vill också ha dem barnen!! hihi... Vid ett blev det dags för "min" grupp. Det var sju styckna där för att testa och jag hoppas att dem tyckte det var kul. Det gjorde iaf jag!! =)

Snart är det dags för mig att traska ner mot centrum för att möta upp fejjerna. Iaf några av dem... vi ska ha obligatorisk-söndagspizza som vi inte har haft på säkert ett halvår nu... Yes, i våras hörde dem till våra bakisdagar men vi alla har faktiskt vuxit upp lite och är inte ute ens i närheten av så mycket vi va förr.. *ler* Men allt har ju sina baksidor också. Vägde mig idag också och det ser helt ok ut för att ha varit en riktig slapp- och förkylningsvecka. Utvärderar lite senare ikväll - nu ska jag verkligen njuta av en god Pizza.
Love


Mitch och Mary på deras studentskiva i våras


Mysen & Lolle vid samma tillfälle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0