Psykologi, filosofi och allt sånt där

Sista delen i skolan idag var ett väldigt fritt moment som Mysen och jag tog med oss hem och satt och gjorde i hennes soffa. Det där med filosofi, det går inte riktigt att ta på eller helt förstå sig på *skratt*
Dagen startade dock upp med ett utav mina absoluta favoritämnen - socialpsykologi. Det handlar om hur individer och grupper fungerar och förhållandet därimellan... very intresting!! =P

Här hemma har jag ätit mellis för några timmar sen, råkade bli en liten chokladbit också... yes, godissuget sätter in då stressen och skolan gör sig påmind. Efter det kom jag på att jag nog behövde stressa av lite och satte därför på min mentala tränings CD från XtraVaganza... Igår hade jag en induviduell träff med min hälsokonsult, den var riktigt bra och givande... Och då pratade vi bland annat om den oblans som finns hos mig vad gäller Xtravaganzas fyra ledstjärnor.. God energi och rörelseglädje låter jag ta upp ganska mycket tid medans jag knappt ägnar något alls åt mental näring och mental träning. Så nu blir det ändring på det!!

Förkylningen hat fortfarande inte släppt, men jag hoppas att den snart gör det.. Liite jobbigt e det att gå runt och förkylningsnysa hela tiden.. Ska börja titta lite på middagsmat nu och sen blir det ett lätt corepass med Mysen innan det är dags för min första XtraVaganza Gruppträff.. Ska bli lite spännande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0