Semester

Frida har haft semester sen i måndags

Jag har riktigt njutit av den här veckan...
Jag har varit på Grönalund.
Jag har varit på SPA och bott på hotel inne i stan.
Jag har fått hotstone-massage.
Jag har solat.
Jag har myst med mina fejjer.
Jag har träffat och umngåtts med min moster som fyllde år i måndags.

Sen sist jag skrev har jag hoppat på xtra vaganza helfart. Jag mådde piss under tre dagar och gav upp på den fjärde (låg bara i soffan och stirrade rakt ut). Då fick det bli halvfart. Jag lyckades gå ner två kilo på nästan en vecka. Men sen kom min semestervecka och jag har inte orkat bry mig. Jag har ätit precis som det har fallit mig in under den här veckan. Och vet ni vad - jag har riktigt NJUTIT av det.. Mig själv kan jag ta hand om när skolan börjar... eller redan efter helgen, helt beroende på hur jag känner och vill...

Idag är det utbildningsstart för Funky Kidz.. det ska faktiskt bli lite sköjj och känns spännande!!

Mer kommer hurrni... Det räckte med att säga att jag tänkte sluta med bloggen innan jag kände kli i fingrarna =)



Kommentarer
Postat av: Maria

bra inställning gumman! :)

2009-08-07 @ 18:42:49
URL: http://itoyou.blogg.se/
Postat av: Michelle

Håller med. Njut av livet kvinna! :D

2009-08-10 @ 20:51:09
URL: http://michellefoundnemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0