Skolstart

Idag vid tio hade vi "upprop" i skolan... Mina underbara lärare Samuel och Ingrid spelade en låt för klassen och jag skrattade tills jag fick tårar i ögonen. Åhhh, har saknat Samuel så sjukt mycket... han är typ världens bästa och roligaste lärare.. =) Efter skolatn tog jag mig till gymmet där jag har varit tills nu. Först övade jag min Funky Kidz dans i salen med headset o grejer... haha... D känns ju lite småtokigt att prata för sig själv i en stor sal... Sen ahr jag jobbat hela kvällen - min första dag som Styrketräningsinstruktör =)

Precis innan jag gick hem idag stötte jag på Åsa på jobbet... Hm, hon fick mig att fundera på att eventuellt kanske ta mig upp tidigt imorgon bitti och gå på 6.30 spinningen. Jag lovar inget, men det vore ju såå skööönt =P

Näe, jag får väl helt enkelt säga puss & kram & godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0