Söndag

Igår hade jag en riktigt bra dag. Efter fukosten tog jag mig som sagt ner till gymmet för en joggingtur. Efter det kom syster och plockade upp mig med bilen, vi åkte iväg på en husvisning tillsammans med hennes sambo Linus och lilla Emilia. Haha... Linus ångrade sig allt efteråt att han låtit oss följa med, han skulle lungt kunna tänkt sig att flytta till det huset men jag och Veronica gick och klankade ner på allt.. hihi... Jag vill ju inte att min syster ska flytta så långt ifrån mig att jag aldrig kommer att kunna spontan- hälsa-på hos henne =P

Efter det blev det middag med family plus Lotta och Fredrik. Det var mys, vi åt laxfilé med tagiatelle och en kall sås till. Till efterrätt gjorde jag snabbt iordning en hallon- &-blåbärssmulpaj av blåbären som min mamma varit ute och plockat under dagen. Den blev mumma *ler*.

Har precis varit och hälsat på nere på gymmet en snabbis. Känns så konstigt att inte ha jobbat på så länge, men imorgon drar det igång igen. Prick en vecka kvar nu tills skolan och vardagen drar igång också - Det är dagarna som går som är livet, ta vara på dem!



Emilia lika söt som alltid




Beslutsamma systrarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0