Workday

Gick upp tidigt (relativt) imorse och möttes av en hemsk syn av allt regn som öser ner där uppifrån bland molnen... =S Så nu har jag precis ätit lite frukost och dricker lite kaffe för att hålla mig varm.. *ler* Börjar jobbet vid tio idag, så dit ska jag strax ta mig... Jobbar även "sista" dagen på det här schemat, from måndag börjar jag jobba som Styrketräningsinstruktör uppe i gymmet, även om jag till viss del kommer att ha kvar min tjänst i repan. Känns spännande och ska bli kul!!

Slutar sex idag och tanken var att jag skulle ta mig till Agnes i djursholm där det verkar som om VRG tjejerna ska ha kräftskiva. Just nu känner jag mig faktiskt ganska otaggad på det, att åka en lååång bit i detta hemska regnblaja, för att vara där ngn timme och sen åka hem. Jag får helt eneklt se hur jag känner efter min jobbdag =)

På måndag sen börjar skolan, känns faktiskt lite pirrigt och kul... hihi... fråga mig sen igen om fyra veckor eller ngt hur jag känner då (vart är sommarloooovet??). Hur som tänker jag just nu leva med känslan att det känns helt okej... Sista året för fasiken, det kommer att gå fort!!



Jag saknar min Emil!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0