Uppdatering

Jag är väl medveten om att det var länge sedan jag skrev, mycket medveten! Men så är det ibland, livet svänger åt alla sina olika håll. Bara för att det var länge sen sist är det aldrig för sent att skriva ett nytt inlägg. Och ja, lite uppdateringar ska ni allt få!

  • Julafton och julen flöt på riktigt bra. Jag jobbade både dagen innan julafton och självast julafton, men det var bara mys!! Trevliga människor och jaag på ett bra humör - kan det bli bättre då? Sen åkte jag hem till lilla familjen och åt julbord o hade julklappsöppning innan moster och Fredrik kom förbi och jag följde med dem hem till Ekerö. Den "stora" julklappen jag fick var ny bilstereio, nya högtalare och en baslåda till bilen. Detta är tack vare min kära bror nu inkopplat i min lilla turbo.
  • Juldagen var riktigt trevlig och firades på ekerö... Jag var SJUKT rastlös på kvällen dock. Inte bara rastlös heller... orolig, förvirrad - vänd ut och in. Jag har glömt hur det är då man låter andra människors beteenden gå ut över en själv och ens eget liv. Detta ledde till att jag helt klart ville komma bort från min närmsta familj och få vakna upp hemma. Hem tog jag mig, men fick ett samtal från Wiman och Thiel som undrade vad jag hade för mig. Just i den stunden kände jag vad det var jag bland annat saknade. Umgänge, gemenskap med vänner. Dem kom över, sen åkte jag och hämtade upp Dickshen o co. Jag råkade dricka lite fööör mycket sprit på lite fööör kort tid. Not good!! Låg med huvudet i toaletten resten av natten. Men kvällen var helt klart TREVLIG!
  • På Annandag jul firades min lilla Mary för att hon fyllde år dagen efter. Nyktert för mig, dimmigt för alla andra. En riktig toppenkväll faktiskt, som dock inte blev så sen eftersom jag skulle upp och öppna gymmet morgonen efter. Tidigare under den dagen hade vi stoooor familjemiddag här hemma. KÄRLEK!
  • Under dagrna som gått har jag tränat en hel del... Jag har dessutom fått en timmes Massage av Magnus på jobbet - det var lovley!! Folk som aldrig fått massage har verkligen gått miste om det bästa som finns här i världen... (bland det bästa)
  • Idag har jag fixat mina naglar fina i Stinsen. Det är helt sjukt vad fin man kan känna sig bara för att ens nglar råkar vara lite tillfixade... Mary följde på för att leta nyårsblåsa - hon hittade två klänningar men dock i samma modell (hon kunde inte bestämma färg).
  • Och jag måste bara nämna en sak - Idag är det EXAKT ett år sedan jag träffade P för första gången... inte för att det berör mig på något sätt, men jag var bara tvungen att få skriva det.
  • Och om ni vill veta vad jag gör nu så har jag just placerat mig på golvet i badrummet för att skriva det här inlägget. Jag har badat, tänt ljus och lyssnat på musik och nu vill jag inte lämna det här rummet, har så mys!! Jag står med beslutsångest inför morgondagen och vart jag vill befinna mig. Och min hemska mobil ligger brevid mig också, den där som vägrar ringa eller blippa till för att ett sms kommer... hur länge till ska jag behöva vänta?? Jag tror ärligt talat jag vet svaret, FÖR - jag har skrivit det förut - Alla är dem ju precis lika jävla dana... Dom slutar aldrig förvåna mig.. But this time I will try my best to not let it affect me and my life. Det är svårt, men det går!
Kärlek till folket som finns i min närhet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0