Ett besök i simhallen

Godmorgon alla söta. Tre dagar av veckans dagar har gått och vi är inne på den fjärde. Känns skönt!

Har jobbat både måndag och onsdag, samt tränat dessa två dagar. Igår när jag skulle träna ben uppe i gymmet bland maskinerna fick jag syn på Magnus. Jag borde inte hälsat.

Det ledde till ett gryyyymt benpass tillsammans. Han pushade och hjälpte så att mina ben fick sig en rejäl omgång. IDag kan jag knappt gå. Haha! Och jag som skulle ta det lungt pga förkylningen, man tackar! *ler*

Fast idag känns det bättre faktiskt. inte lika grötig i halsen och lika snuvig.

Just nu har jag mumsat frukost och tänkte alldeles strax bege mig ner till gymmet igen för att simma en liten vända i bassängen. Egentligen är det inte för simmandet jag vill dit för. Det är bubbelpoolen som lockar. Och bastun efteråt. Det kommer helt enkelt bli en fantastisk morgon för mig <3

Dagen fortsätter sen med att jag ska in till stan för att besöka ytterligare ett behandlingshem, step one. Får se hur det blir :)

Simhallen på Gym&Sim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0