hög puls efter julspinning

Sitter i sängen just nu och har en underlig känsla som spridit sig i hela kroppen. Jag tror att det är ett slags lugn, endorfiner som sprider sig.

Jag är just hemkommen från ett Julspinningpass med Håkan. Fyllt med julmusik, så nu vill jag inte höra en enda jullåt till innan julen är över ;) 105 minuter, cyklade 3,7 mil och brände runt  600 kcal. Då livet är som bäst helt enkelt!! Det är inte hellätt att få pulsen att sluta slå så här innan läggdags, så jag passar på att skriva av mig lite.




Dessutom verkar faktiskt det mesta vara på min sida just nu. Förut i höstas fick jag ju ut mina försäkringspengar för ärren och så. Idag fick jag ett brev hem på posten att jag har beviljats 12000:- från en stiftelse, pengarna ska användas till att gå i privatterapi. Såå skönt att inte behöva tänka på att man ska betala ur egen ficka för att få bra hjälp. Erfarenheterna från kommunens sida e ju inte direkt dem bästa.

Jag sitter helt enkelt här i sängen och riktigt småmyser! Snart ska jag släcka lampan och försöka få mina ögon att klistras ihop. Imorgon bitti blir det ingen frukost hemma, vi ska nämligen ha breakfast morning på Engelska C lektionen. Great idea Ingrid, I'm really looking forward to it!

Sov sött, det ska jag göra. Och kärlek till alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0