livet, helt enkelt

Det har hänt en jävla massa saker sen sist jag skrev. Jag har dels varit inne i stan, globen, på en helt underbar och fantastisk show. Det var tre rättersmiddag, 80 tals show och ståup komiker. Inte haft en sån trevlig kväll på lääänge. Tack pappa för den upplevelsen <3 (on the stage hette showen om ngn undrar.

I fredags blev det en heldag på SACO mässan. Inte kan jag påstå att man blev direkt klokare av den... Mässans höjdpunkt var Mia Törnbloms föreläsning.

Dagen fortsatte med lite julklapps shopping (och kläder för min del =P), middag hemma hos Viktor i stan och tillsist BIOtime!! Igår såg jag luftslottet som sprängdes. Fantastisk film, jag verkligen älskar hela triologin <3 <3

Och idag - mina små barn (okej, elever kanske det heter??) hade avslutning och show på funky kidz idag. Såååååå duktiga. Sååååå söta. Helt enkelt bara föööör underbara.

Och så avslutades eftermiddagen med att jag köpte en bil. Se på den... nu har jag en egen!! HAHA!

Ikväll vill jag fira att livet e så jävla underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0