spinning, stan och effektivt pluggande

Imorse vaknade jag av att klockan ringde 05.45. Jag slog upp ögonen och gick upp utan att ens fundera på hur skönt det var i sängen. Väl på toaletten kom jag dock o tänka på det, men då var det för sent att återvända. Istället åkte träningskläderna på denna tidiga morgon. Jag gjorde iordning min frukost att ta med till gymmet att äta efter mitt spinningpass.

Riktigt härligt efteråt, men svettigt under tiden, som vanligt alltså... men endorfinerna har sprudlat hela dagen. Jag mötte upp Mysen och vi åkte in till stan för att gå på vårat inbokade studiebesök på nämdemansgården (en beroendeklinik) i samband med PA (projektarbetet).

Väl färdiga där tog vi en fika på café fix - passande va?? hihi... vi höll på att garva ihjäl oss iaf *leeer* Det var minst sagt MYS!

Nu har jag precis gjort klart några komplitteringsuppgifter i naturkunskapen som jag fick idag. Skönt att ta tag i det på en gång, då kan man känna sig nöjd sen och lägga den skaer åt sidan..

Funderar på vad vi ska äta för gott ikväll. Är sugen på någon pastarätt... men egentligen har jag ätit på tok för mkt snabba kolhydrater idag.. Vi får se hur det blir helt enkelt..

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0