<3-dagen och simhallsdagen

Igår var det ju alla hjärtans dag!! En dag där kärleken flödar. Min kärlek fick flöda till mina kompisar igår, istället för till någon löjlig pöjk. ;)

Vaknade som sagt upp vid nio-tiden efter en riiiiktig partynatt. Mådde oförskämt bra, tog upp en tidning och började bläddra i den... Sen gjorde sig gårdagen påmind (eller Lolle berättade om gårdagen för mig) =P. Jag var grinig mot mina föräldrar hela morgonen för att jag inte fick någon alla hjärtans dag present. Hade hoppats på en, jag har ju fått det alla andra år. Men i år ansåg väl mamma att jag e vuxen. *snyft* Jag som faktiskt hade behövt en present just igår eftersom jag e inne i en liten depp period. (och ni som känner mig vet att fridas depp-perioder typ betyder att jag har lika mycket energi som en vanlig människa har i vanliga fall) hehe.... Mamms, papps och jag tog en tur upp till syrran (Veronica), Linus och min älsakde Emilia. Snart e busungen ett år, tiden går så jukt fort och den där ungen e så galet söööt.

På kvällen gick vi ut, sju tjejer, och käkade "Indenpendent woman" middag på Våning. Det var fett gott! Drog sedan vidare till Mich där det dracks vin. Jag och Maria gav oss av först, till MG. En stund därefter kom dem andra. Det var väl trevligt, men fkatiskt inte särskilt kul. Eftersom jag visste att jag skulle upp tidigt morgonen och att jag var extremt trött från fredagsnatten, gick jag hem vid halv ett. Somnade bums på kudden och vaknade vid åtta tiden då klockan ringde.

Idag har jag suttit i badet på jobbet heeela dagen. Allt har hänt som i vanliga fall inte brukar hända, bara för att jag satt där och typ inte vet hur någonting går till... Repan e lixom mitt område i vanliga fall ^^. Så, efter en jobbdag som började halv tio och slutade klockan fem gick jag hem. Här var HUSET FULLT. Syskon med respektive, bebis, farmor & farfar. Vi åt middag ihop och sen röstade vi alla "barn" *haha* om att vi ville ha marrängswich, så mamms tog bilen ner för att köpa chokladsås och marränger. Hihi, det var fett gott-ish!

Har legat i badet i en timme, duschat, peelat kroppen, filat fötterna och gjort precis ALLT sånt som man behöver för att må sådär äckligt bra. Väntar in Beck som börjar om fem minuter. Så jag avslutar med det vanliga:

"stanna är det mest underbara ord en vän kan säga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0